AselDgamze ben genelde emzirdikten 1,5 saat sonra falan ek gıda veriyorum sonra emerse emer emmezse ek gıdadan 1 saat sonra falan emer. Benimkide diş çıkarıyordu 7,5 aylık ilk başta iyiydi birden reddetmeye başladı başkalarına ağzını açıyor bana reddediyor zorladım galiba şimdi yatırıyorum yerde yastık koyuyorum şarkıkar söylüyorum ne kadar yerse işte zorlamıyom artık