Canan_sezer Evet anneler cok şükür 8 aylık olduk.bilenler vardır ikinciye hamileyim.bebegimi sütten kesemiyorum sanki inadın ablana yapıştı iyice bu konuda bilgisi olan varmk emzirebilicekmiyim ne zaman kesicem.
Eses20 Canan_sezer doktor bi sorun yok diyorsa emzirmeye devam edebilirsiniz, zamanla sütün tadı değiştiği için kendileri bırakıyormuş bebeklerin. Hayırlı olsun bu arada, sağlıkla gelsin 😇
eceunverkanra Canan_sezer Saglikla kucaginiza alin insallah🥰 Ben eger herhangi bir dusuk ya da erken dogum tehlikeniz yoksa emzirebilirsiniz diye biliyorum hatta tandem emzirme olarak geciyor, internetten de bakabilirsiniz belki fikir olur😌
Celaparslan Canan_sezer tandem emzirme yapabilirsiniz internetten araştırın isterseniz. Ben hamilr olsaydım bebeğimi kendisi bırakana kadar emzirirdim