Hanımlar bebeklerinize sezonda mı alışveriş yapıyorsunuz yoksa kışın yazlık kıyafetler falan alıyor musunuz ben oğlumun kıyafetlerini hamileyken e bebek indirimden almıştım çok uyguna gelmişti şimdi bakıyorum çok pahalı mont almıştım 40 liraya şimdi 100 lira mesela az buçuk beden tahmin edebiliyorum şimdiden yazlıklarını alsam mı acaba ?