Oğlum 6 aylık. 4 aylıktan beri meme ucu çevresinde alerji var kaç kere doktora götürdüm ilaç verip yolladılar neyi olduğunu sorduğumda cildi hassas dediler. Verdiği ilaçlar kortizollu . Sürüyorum bı hafta sonra tekrar çıktı üç kere tekrar ettim . Yine çıktı. Bı arkadaşim coresatin ilacını önerdi. Ama ilaç atopik dermatit vs için yazıyor. Teşhis olmayınca sursem mi bilemedim