Kızlar doğumdan sonra 3. Adetim ve bayağı gecikti .ben 5 aydır hiç emzirme yapmadım . Normalde emziren kadınlarda adet düzensizliği olur diyorlar benimki emzirme olmamasına rağmen neden gecikti. Normalde 31 günde olurum 38. Günüm .Hamileysem nasıl belirti olur