Pakize12 Arkadaslar merhaba uzun süredir uyuz hastaligina yakalandik ailecek fakat kullandigimiz hicbir ilac etki etmedi 4 aylik bebegimin bile karninda hep kizarikliklar cikmis Napicagimi sasirdim aramızda böyle olup iyilesen varmi neler kullandiniz