Noname21 Bir nemlendirici makina almak istiyorum. Aslında dyson alacaktım ama sadece kizimin odasında kullanacağım o yuzden pahalı geldi. Kaloriferden dolayi kizimin ağzı burnu kuruyor. Bana sağlam ok memnun kaldığınız nem makinasi varmi
Noname21 Mete_mom Balkizlarim Peki bir suru çeşit var. Sıcak hava nemlendirici soğuk hava nemlendirici diye. Hangisi alınmalı acaba
Nejlavrl Noname21 soguk buhar almalisin canim burun tikanikligi vs ise zaten acile gittigindede bebege soguk buhar veriyorlar doktorda soguk buhar almamizi soyledi sicak olan da mikrop uretimi cok fazlaymis heryere mikrop konuyormus🥶
Milagrosoreiro Nejlavrl Merhaba çok ses yapıyo mu acaba?Ben de almak istiyorum Wewell ama ses yapıyo yazanlar olmuş.
Nejlavrl Milagrosoreiro beni rahatsiz etmiyor canim oyle cok ses yaptigi falanda yok sessz bence makina
Nejlavrl Noname21 bilmiyorum ki canim su falan kacirmis olabilirler yada 8 saat calistirmanin alemi yok uzun çalıştırmışlardır 2 saat yeterli fazla nemde zararli ben memnunum kullaniyorum