Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık 5 gündür kabız sürekli kendini sıkma halinde.mama + süt le besleniyor. 1-2 kere fitille çok az yaptı ama kendi hiç yapamıyor. Ve karnı dolu olduğu için sanırım mamasını yememeye başladı. Sabah yediğini de olduğu gibi çıkardı. Mamasına zeytinyağı koyuyorum karnına masaj da yapıyorum biogaia da kullanıyorum ama nafile. Hiç böyle bir sorunumuz yoktu Yardım edin ne olur 😞😞