Ppapatyaa ayy resmen ben 😂
Gunduz sallamaktan bacaklarıma kramp giriyor, uyku arası yiyeceğim içeceğim şarj aletim gerekli ne varsa hepsini yanıma koyuyorum. 1 saat uyanık kalıyorsa 2 saat ayağımda sallayarak uyuyor tüm günüm böyle geçiyor, yeter ki biraz uyusun sakinlesin diye ayağımdan indiremiyorum bende hemen uyanıyor, ama gece emzir yatır yapıyorum sanırım karanlık olduğu için uyuması gerektiğini düşünüyor, asla sallanan bir bebek değildi ama bu kolik krizleri bu duruma getirdi 🙄😬