Merhaba 10 gün önce sezeryanla doğum yaptım. 6 gündür felan bacaklarımda inanılmaz bi ağrı ve şişkinlik var üzerine basamaz oldum dün acile gittik damarında kan pıhtı olmuş olabilir dediler düzgün birşey söylemediler ama damalarımda hisseddiyorum şişkinlik tıkanıklık bugunde kendi doktoruma gidicem amelliyatta yanlıs birsey olmustur diye korkmaya başladım böyle bi durum yaşayan var mı aranızda ?