Basakayse Çaresizliğin tam anlamı bu olsa gerek gece boyu uyumuyor ağlıyor huysuzlanıyor gün içerisinde de aynı ve gerçekten bugüne kadar anneliğimin en büyük sabrını ve yorgunluğunu yaşıyorum atak dönemiyle nasıl baş ediyorsunuz
Mertin_annesi Basakayse bende aynı şekildeyim hiç bu kadar gece uykusu bozulmamıştı uyumuo sürekli ağlıyor üst dişleri çıkmaya çalısıo ama uykusu gelince Ve uykudayken ağlıo diş desem gündüz ağrıda duramaz ben anlamadım aynen anneliğimin büyük sınavı be sabrı düzelcekmi bilmiorum gece uyku uyuyamamak çok kötü