14 aylık bebegim 2 haftadır o kadar huysuz ki bişey istediği zaman aglio kendi birşeyleri yapmak istio tehlikeyi henuz bilmediği için tehlikeli şeylerle de ugrasio tabi ve sürekli bağırarak aglayarak dedigini yaptırmaya calisio ve ben napacagimi bilemiyorum sizce o agladiginda istediği şeyi yapmalıyım yapmamalı miyim akıl verin kizlar 🙄