Ysf-kn Merhabalar, kakalarının rengi, kıvamı zaman zaman değişkenlik gosterebiliyor cok acaip bi degisiklik olmadığı sürece doktorlar normal kabul ediyorlar bu durumu. Nacizane kakasini uyararak yaptirmamanizi tavsiye ederim, ileride sorun yasayabilirsiniz. Uyarilarak kaka yapmaya alisan bebekler ileride de hep o sekilde kaka yapmaya alisiyorlar diye biliyorum, siz zorluk cekersiniz diye soylemek istedim😌 Damla yapıyor olabilir. Gaz ve rahat kaka yapması için masaj ve hareket yaptırma da cok iyi geliyor bu arada 🙏🏻