Benim ilkden gogus ucum yoktu ve cok uğraştım çıksın diye şırınganin tersi ile falan çektim her şeyi denedim bbu rağmen yara olmadı allaha şükür. Çünkü canım çok kıymetli göğüs ucuma zeytin yağı sürdüm bebeğim emmedi gi zamanlar göğüs ucu silikon olanlardan taktım nemli kalmasını sagladim ve hiç zarar görmedim şuan 8 Bucuk aylık olduk allaha bin şükür olmadı hiç sizinki de geçer inşallah tez zamanda