60.8’le hamile kaldım, 75-76 ile sezaryen doğuma girdim, 4 ay 20 gün oldu, bu sabah tartıldım uzun zaman sonra 65.3! Diyetisyen arkadaşıma yazdım, “sakın diyet yapma emziriyorsun, sadece sağlıklı beslenmeye çalış, emzirme döneminde kilo yavaş gider” dedi. Pastayı böreği kesmek lazım. Ben bi ara her akşam yatmadan yiyordum, şimdi bıraktım artık.