Günaydın anneler; yavrusu uyanmış, uyumamış uykulu gözlerle buralarda takılanlara bir sorum olacak.
bebeğim ek gıda döneminde ve anne sütüyle devam ediyoruz. Olağan dışı birşey olup olmadığından tam emin olamadım. Kaka sayısı oldukça arttı; geceden sabaha 3 kere kaka yaptığı oluyor, kakası,hali tavrı normal. Ama gün içerisinde 4-5 kereye kadar bu dönemde kaka yapması normal mi? Gözlemleyenler varsa yardımcı olabilir mi?