Meyramls bosch serie 6 kullanıyorum maşallahh diyeyim aşırı memnunum. Cevremde arcelik kullanan 3 kişi vae ve hepsi de kırıştırdığından, çektiğinden şikayetçi. Ben hç öyle problemler yaşamadım her şeyi atıyorm kazak bile
Önemli detay bazı makine atıyorum 3 saat seçtiyseniz o süre bitene kadar kurutuyoe ve bu çekme yapıyo ama benm makinem 3 saati seçsem bile eğer içindekiler kurudysa 1 saatte bile bitiriyor kendiliğinden
Yine etrafımda kullananlardan duyduğum electrolux ve siemensten memnun herkes