Rabbim tüm evlat isteyenlere nasip etsin öncelikle, bir şeyi çok istedikçe imtihan oluyor bizimde başka yönden zorlu imtihanlarımız var oradan biliyorum. Ben ve eşim evlendik 2 buçuk ay sonra çocuk oldu ve kesinlikle bakamayiz çok erken diye düşündük çünkü yeni evlisin ve gezme tozma düşüncen var ben başta baya şok oldum zaten nasıl ederim falan filan derken 2 yaşına girecek şükür ki. Yani çok kafaya takmak insanı streslendirir akışına bırakmak en doğrusu