Ebarslan Kızlar merhaba dörtçelik çocuk hastanesi yada şehir hastanesindeki doktorlara giden var mı doktorunuz kim memnun musunuz
Irmakprensesinannesi Ebarslan dotcelik te sadece doktorum tahlil istemiş ti 1 kere gittim ilerde tanıdık olduğu için hemen yapıldı tahliller kiziminda duyduğum kadarıyla bütün çocuk doktorları iyi biliyorum ama şehir hastanesine kızımı hiç goturmedi
2prematureannesi Ebarslan ben çok memnunum Yaşar Bilgi yaşlı ama Cok ilgili bir doktor ve çocuklarla çok güzel anlaşıyor hatta oğlum 1.5 2 yaşına doğru alerji olmuştu kapıdan içeri girdiğimiz gibi yaşar beyin bacağına sarılmıştı o kadar da samimi bir doktor
2prematureannesi Ebarslan bursa dört çelik çocuk hastanesinde canım uzman bir doktor yaşlı ama çok ilgili çocuklarla arası çok iyi ben oğlum kuvezden çıktığında tavsiye üzerine götürmüştüm ona o günden beri hep ona gideriz çok memnunum yani tavsiye ederim