Burculiceee hepsine bakacakmısınız sahiplendirme veya satış düşünüyormusunuz benim kedim sokak kedisiydi hem ev hem bahçede yaşıyordu evde doğum yaptı yavrular büyüdü ve 5 kedi ile baş edemedik bahçeli ev hep dışarı çıkmak istediler, bebeğim doğunca kıskançlıklarından 😀 eve kaka yapmaya başladılar ki hiç yapmaZlardı, bi süre sonra bu yüzden eve almadım şimdi hepsine bahçede bakıyoruz evde bakım büyüdüklerinde gerçekten Zor oluyor ☺️