Kızım ıkı yaşında emmiyor gece beslenmesi yok buzamana kadar beraber uyuduk beşik alışkanlığına geçmek istyorm odasında uyusun istyorum desteksiz uyuyor sallamadan gece iki üç kez su içmeye kalkıyor ama buda alışkanlıktan ötürü bizi yanında görmek istiyor kalktıgındada yoksa ağlar gece kalkmalarını unutturup bizsiz yatmaya alıştırmam lazım tavsiye bekliyorum