BUSRADNGZ hayır hiç ses yokken ortamda ses gelmiyor. Hopörler son seviye açık değilse.. Ben bebeğimin yatapının kenarına kokuyorum yatağın içini görüyor. Hopörler sesi çok olursa üst kattaki yere birşey düşürse bile onun sesi gelir. Telefon sesini çok açık kullanmayın. Orta seviyede tutun bebeğiniz gıh dese yine duyarsanız mikrofonu kuvetti. Hayırlı olsun bence zamanla sizde kullanışlı bulacaksınız. Ben şimdi misafirliğe gittiğim yerkerde wifi varsa kamerayıda götürüyorm modem yanunda 2 dk kurulum yapıyorum bebeğimi başka odada uyutsamda aklım onda kalmıyor..