Kızlar selam, 13 gün sonra kızımın doğum günü, Konsept yapayım istiyorum bir de hediyelik dağıtayım çok kalabalık olmayacak ama ilk yaş günü güzel şeyler yapmak istiyorum sizce nasıl bir konsept yapayım arka fon vs bir de ne dağıtayım hatıra olarak bütçe kısıtlı kendim hazırlamayı düşünüyorum elim yatkın süs vs yapmaya hadi fikir verin bacılar