Merhabalar kızım 6 aylık oldu ve tadımlara başladık keçi sütü aldım küçük kavanozlara yoğurt mayaladım fakat baya akışkan oldu. Acaba bebişlere pastörize sütlerden mi açık sütlerden mi yoğurt yapıyorsunuz anneler? Keçi sütü yoğurdu daha mı akışkan oluyo ben mi beceremedim🤦♀️☺️