Kızım 5 aylık olmak üzere biberon ile besleniyor mama içiyor ama 4.aya girene kadar sağarak emzirerek anne sütü verdim ama 4.ay itibariyle kucağıma her aldığımda memede ağladı sağımda 5-10 cc zor çıkmaya başladığı için süt olayını 2 hafta önce bıraktım. Göğsümü sıktırınca zorda olsa bir damla süt çıkıyor. Acaba benim süt olayım bitti mi ya da başka bir şey yapabilir miyim?