Kızlar size de sormak istedim aynı sorunu yasayan var mi diye 2 yıl önce spiral taktırdım ne olduğuysa ondan sonra oldu hızla kilo almaya başladım ilk zamanlarda anlamiyordum 48 kiloydum 3 hafta önce 52 kiloydum bugün gittim 55 oldum kafayı yiyecem hangi diyeti sporu uyguladigiysam olmadi kilo gitmiyor içinizden çözüm bilen varsa yada gerçekten benim gibi spiralden oluyor diye düşünen varsa yazar mısınız rica etsem yemeye de düşkün degilim çıldırıyorum sinir sistemim çöktü aynaya baktığımda ağlamaya başlıyorum o derece psikolojim bozuldu 😔😔