Dilaraaaaa Kızlar bebegım anne sütü içmiyo hıc bebelac, bebelac gold, aptamil, aptamil comformil denedım hepsı gaz yaptı hipp bıde sma kaldı denemedıgım bana lutfen onerebılecegınız mama varsa soyleyın bu arada bebegım 2 aylık
1tuhafokur Dilaraaaaa biz hıpp kullanıyoruz çok şükür sıkıntımız yok ondan önce de humana kullanmıştım onda da sıkıntımız yoktu gıppdaha besleyici diye ona geçtim tavsiyeyle
AselDgamze Dilaraaaaa Hipp anne sütüne en yakın mama dıyor doktorlar biz kullandık kızımı isal yaptı. Sma dan çok memnunuz bebeğim kolik bebek ti 5. Aya kadar 6 ay 23 gunluk oldu çok rahatız patır patır gaz çıkarıyor 😇
Gmzsrcn Bizde hipp comboitoc kullandık başta çok iyiydi fiyatlardan ötürü sma ya geçtik ondanda memnunuz durumunda varsa hipp kullan canım
Gmzsrcn Dilaraaaaa Dilaraaaaa hipp combiotic canım kesinlikle memnunum evolvia var bide gaz yapmadı ama kabız yapmıştı çok hippten vazgecme biz 9 aylığız ek gıdada olduğu için geçtik smaya
Ayssss1 Dilaraaaaa bebeğim hipp sevmedi bende Daha önce sma optipro bebelac gold aptamil kullandım gaz yaptı sma comfort yapmadı
Elem27 aminegunes24 bnde bu mamayı çok araştırıyor m yardımcı olur musunuz nasıl bir mama kilo alımı nasıl sizce
aminegunes24 Elem27 ben oğlumda içirdim kilo alımı çok iyi şişirmiyor anne sütü gibi gerekti kadar aldı bazı mamalar bebekleri çok şişiriyor tadı da güzel tavsiye ederim eczanede pahalı ebebekten alıyorduk biz orada uygun