Merhaba kızlar oğlum 7 aylık dün ilk kez az dana kıymayla kabak yemeği yapıp verdim bugün sabah kaşında ve yüzünde kızarıklık vardı kabartı sinek ısırmış sandım sonra kafasında gördüm iki elinin içinde sonrasında oluştu büyük bi ihtimal . kırmızı biraz uçlu hafif kabarık birsey sivri sinek ısırığı gibi ama sinek bu kadar ısırabilir mi bilmiyorum kıymadan mı oldu acaba diyorum doktora götürücem tabiki kan alacaklar kesin üzülüyorum da bi yandan var mı başına böyle birşey gelen yardım lütfen