Begum Arkadaşlar selam; haziran ayında eşim bebegim ve ben 9 saatlik bir yola gitmeyi düşünüyoruz. Lakin bebeğimiz oro koltuğunda bile oturmayı pek sevmeyen aşırı hareketli ve sıkılgan bir bebek. Uçağa binme şansımız da var fakat hem ben korkuyorum hem de en son bindiğimizde kulakları tıkandığı için tüm yolculuk boyunca ciyak ciyak ağladı. Çok kararsız ve gerginim. Tavsiye ve önerilerinizi varsa tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Sevgiler.
Deletedmom115 Begum 10 aylık bence arabayla yolculuk yapabilirsin sık sık mola vererek yemeğini meyvesini vs derken bence çabuk geçer genelde bebekler uçak yada arabada uyurlar sesinden dolayı öyle de olabilir.
Deletedmom277 Begum kızım 11 aylık. Bu zamana kadar 4-5 kere araba yolcuğu ve 6 kere uçak yolculuğu yaptık. ben hiç stres yapmadım. İlla ki sıkıldı oto koltuğunda o zamanlar mola verdik. Oyuncaklarla oyaladık ama araba yolculuğunda uyuyor çocuklar genellikle. Uçak yolculuğunda en son 9 aylıkken yaptım. Giderken hiç uyumadı ama çokta sorun yaşamadık. Oyuncak verdim kitap getirdim vs. Uçak yolculuğunuz 1-1.5 saat sürerse uçakla gidin derim zaten 1.5 saat sonra sıkıntı bitecek
Esoeso Begum selam uçak yolculuğu daha rahat olur öyle imkan varsa. Kaldı ki araba ile de korkulacak bir durum yaşamazsınız eda hanımın da dediği gibi mola yeme içme uyku derken orası da geçer. Benim oğlum da durmayan bir çocuk ama doğduğumdan beri seyahate alıştırdık her Ay uçak araba vs derken tabi yine de zor oluyor alışmasına rağmen. Bebeyi sabit tutamıyoruz 🤪😬
Gunesdogdu Begum uykusu varken yola cikin, kulağınızda sakinlestirip uyutun yolum basinda, sonra koyun koltuğuna fark ettirmeden uyur oyle. Benim kizim da koktugu sevmiyor ama ben sakinlestirince oyle uyuyor.
Begum Deletedmom277 muhtemelen kızım uçakta benim stresimi hissediyor zaten. Çünkü çok büyük bir uçak fobim var sakinleştirici içip sırf kızım için biniyorum o ilaç bile etki etmiyor nasıl yolculuk ettiğimi bi ben bi Allah bilir. 😕 biraz daha büyük olsa hiç düsünmem arabayla gidelim derim. O kadar kararsızımki kendi korkum yüzünden kızıma işkence etmek istemiyorum onun rahatı daha önemli
Begum Esoeso evet uçak ya da araba hangisine ok dersek o şekilde olacak. Benim uçak korkum olduğu için ve en son kızım uçakta çok ağladığı için bizi düşündürdü ama o rahat edecekse ben dişimi sıkıp binerim o ayrı 🤷🏻♀️
Esoeso Begum emzik meme gibi inişte kalkışta verebilirseniz daha rahat oluyor ya da uykusu varken bindiğinizde. Bir de hiç stres yapmayın. Uçaktakileri bir daha görmeyeceksiniz 🤪 en güvenilir ulaşım havayoludur korkmayın. Allah ın izniyle birsey olmaz. Eşimin de uçak korkusu vardı tedirgin olurdu hep bindiğinde şu an o işin içinde😁
Begum Esoeso her uçağa binişimde benim burda ne işim var daha da binmem diyorum ama büyük konuştukça tekrar binmek zorunda kalıyorum🤭😃 gerçekten çok zor
Begum Gunesdogdu uyku saatinde çıkmak mantıklı olabilir o da gece yolculuğunu gösteriyor. Daha önce 3-4 saatlik bile biyere gitmedigimiz için tecrübe edemedik açıkcası uyumayıp uykusuzluktan iyice ağlamasından korkuyoruz. İster istemez eşimi de strese sokacak araba kullanırken 😕
AyyuceGokcen Begum Benim kız da çok fazla hareketli.Asla kucagımda sakince oturduğunu bilmiyorum hareketlendiğinden beri.O nedenle ben Uçak tercih ederdim.En son 2hafta önce uçak yolculuğu yaptık kızımla ikimiz.Uçağı birbirine kattı tabi😅Herkesle oynadı zıpladı.Kulakları tıkanmasın diye iniş ve kalkışlarda emzik kullandım ağlama gibibir durum olmamıştı.Deneyebilirsiniz emzik alırsa.
Begum AyyuceGokcen uçağa binebiliyorsunuz ne güzel o cesareti Allah bana da verir inşallah 🤭😃 bir turistte görmüştüm ben de krem gibi bir şeyi bebeginin kulak arkalarına sürüyordu ağrısını alması için uçağa karar verirsek ondan sormayı düşünüyorum eczaneye, benim kızım emzik emmiyor çünlü 😕
AyyuceGokcen Begum Ben bir de kızımla tek yaptımuçak yolculugu.Yani eşim veya bir başkası yanımızda değildi.Koca bir sırt çantası,Battaniyesi çeketi benim çeketim elimde.Bir detabi kucagımda tosun kızım😅😅 Kremi hiç duymadım inşallah bulunur ve işinize yarar☺️
Begum AyyuceGokcen MaşAllah size ya gerçekten helal olsun ben uçağı düşününce bile strese giriyorum yanımda eşim olmasına rağmen korkum çok fazla. Tek başıma bindiğimi düşünemiyorum bile 😱
Begum Cennetkokulum pek değil çok hareketli ve çok sıkılgan o yüzden birazcık dursa sıkılıyor kalkıp hareket etmek istiyor🤷🏻♀️
AyyuceGokcen Begum Bebek yanımda diye endişeleniyorsanız Hiç korkmayın aglasa dahi neticede bebek .Milleti rahatsız ediyor diye kaygıya düşüyorlar ama doğaları bu😊Benim rahat bir anne olduğumu söyler arkadaşlarım belki ondan😅
Begum AyyuceGokcen yok ben genel olarak uçak fobisi olan biriyim uçuş korkum var. O kadar yüksekte ne işim var düşüncesindeyim😃