mommohter Arkadaşlar bebeğim yedi buçuk aylık oldu ve sanırım çok kaşınıyor eli hep ağzında memnun olduğunuz önereceğiniz marka var bu bi de ne sıklıkla kullanıyorsunuz teşekkür ederim 🤩
Yusufurazsibel mommohter ben kullanıyordum ilk dış çıkardığı zaman acilde verilmişti kendi Dr onermedi iyi değil mideye gidior demişti çok huysuzlandi zaman calpol veriyorum canım 👍🌹
1prens1prensess mommohter doktor önermemişti bana dişleri çıkarıyor acı azalıyor evet ama daha erken çürüme yapıyormuş