Merhaba, ben 25 günlük anneyim henüz arkadaşlar bebeğimi emziriyorum sütüm var çok şükür, bebğimde emmek istiyor ama o emerken canım çok yanıyor meme ucu da dahil nerdeyse bütün meme sızlıyor hatta emmeyi bitirdikten sonra sütün indiğini bile hissediyorum sızlıyor çünkü acıyla birlikte. Hal böyle olunca da emzirme isteğim gidiyor veok vicdan yapıyorum herkes çok istekli gibi emzirme konusunda ben neden istemiyorum diye bu arada lansinoh krem aldım ilk günden beri ara ara sürüyorum da ama dışarıda bi şey yok acı içeriden oluncada kremin bi faydası yok napsam geçer bu acı bilgisi olan var mı