Bebgimmm_123 Sutum var ama az ne kullandiniz sutunuz cogaldi ve ne kadar zamanda cogaldi humananin herhalde emzirenen anneler icin olan cayi iyi diyolar yada e ebebkte cola sisesi gibi olanlar . Sizin kullandiklariniz neler ve ne onerirsiniz ?????
pikacuu Bebgimmm_123 Humana iyi geceler çayı mor olanından içmiştim. Bi de tahin helvası çok iyi süt yapıyor.
Symtpakyldz Bebgimmm_123 E bebek promalt (mavi), bestlak damla, solgar brewers Yeast ve arifoğlunun anne çayı en memnun kaldıklarım👍🏻
barbarosunannesi Bebgimmm_123 bence en iyi sut yapan şey düzenli beslenme en önemlisi uyku .Afrika’da emziren annenin sütüyle aynı sut değerlerine sahibiz siz bunlara dikkate edin derim yediğiniz içtiğiniz herşey şifa olarak dönecektir minnosa 🥰
Toprakaren Bebgimmm_123 kesinlikle milk tea almalısın okadar faydasını gördüm ki aktarda satılıyor 35 tl ye trendyol da 20 tl içinde yok yok bebeği sakinleştiriyor gaz yapmasını önlüyor o derece
Toprakaren gokceyasss işte ismi milk tea kup şeker gibi sıkıştırılmış baharat var 3 4 tane çaya atıyorsun günde 3 defa tadı da harika