Vallahi düşüp bayılıcam şuraya, atak döneminin de son günlerindeyiz niye bu çocuk hâlâ böyle anlamadım. Diş çıkarıyor ama tetagil kullanıyoruz yani o baya rahatlatıyor. Normalde ayakta sallanan çocuk şimdi ayağa yatınca çığlık çığlığa ağlıyor, kucakta uyumak istiyor kucakta uyanmak istiyor vallaha yoruldum bittim artık