mimarsub Kızlar kızım 3 ay 8 günlük. Önceden gece uykusuna yatmadan çok ağlıyordu. Şimdi ise gündüz gece fark etmiyor uykusu gelince ağlıyor. Çok ağlıyor ama ortalığı ayağa kaldırıyor. Ne yapacağımı şaşırıyorum. Ne emzik ne ayakta sallama hiçbirine alıştıramadım. Emerek uyursa iyi. Yoksa da uyumuyor. Öyle tokken de emmiyor acıkması lazım. Önerileriniz var mı? Ne yapmam lazım? Ne zaman bu ağlamaları azalır?
asya00 mimarsub benim kızımda 2buçuk 3 aylarında öyleydi Bi düzen oturtmaya çalışıyorum tabi bebek bu tam 4 4lük olmuyor ama uykusu sıkıştırmadan uyutmayı deneyin. 2 saatte bir uyutmaya çalışıyorum çok kısa gündüz uykuları ama en azından biraz dinlenmiş oluyor
Elfidam mimarsub bende cok rutinler denedim o donemler. Cok agladi degisik bi uyuma stili vardi zaten cok uykucu bo bebekte degildi. Hic birini kabul etmedi. Simdi uykular azicik oturmus daha iyiyiz ama o donem cok kotuydu cok aglardi
Metindamla mimarsub benim bebeğim de öyle bağıra çağıra uykuya geçiyor kendimi kötü hissediyorum zorluyo muyum acaba diye ama büyümesi için uyku da çok gerekli :(
mimarsub asya00 Aynen benim kızımın da çok kısa kısa uyuyor. O şekilde de uyutamıyorum denedim ama inşallah düzelir
Serican Yatırdığınız saatler aynı olmalı uyumasada odaya girip rutinlerinizi yapın ( musik,nini,alrını alma, masaj...) 2 haftaya düzelir 3-4 kere uyutun gündüz
mimarsub Serican çok zor uyuyor ama akşam uykusuna yattıktan sonra uzun uyuyor çok şükür gece emip hemen yatıyor. genelde banyo yaptırıp yatırmaya çalışıyorum saat 9 gibi daha rahat uyuyor. Yaptırmasam 1 saat ağlıyor. Gündüz pek düzen oturtamıyorum maalesef çok kısa uyuyor çünkü. Tekrar düzenlemeye çalışayım gündüzleri de teşekkür ederim
morviiiii Aydan sonra rahatlayacaksın inşallah. Ben o ağlama krizlerinden dolayı ev bile değiştirdim. Çok çektim, 4. Ay rahatladım. 5. Ayda gaz sorunumuz en aza indi. Allah yardımcın olsun
mimarsub Metindamla Aynen öyle. Zaten çok uykusu gelip uyutmaya çalışınca da ağlıyor az uykusu varken de 😔
Fullmoon mimarsub o aglama krizleri gelmeden ilk belirtileri gördüğünüz anda uyutun. Daha sakin olacaktır. Mesela yatırınca aglıyodu hemen benimki. Oyunlarla yatırdım. Tekerleme falan söyleyerek. Öyle aglaması kesildi
mimarsub Fullmoon şu an denedim ben de ilk kez galiba emzirme dışında ağlamadan uyudu 🙏🏻 Bi de yüz üstü yatmaya alıştı bi tek böyle susuyor. Emziği de ağzında tutamıyor bu şekilde kalıyor ağzında. Yastığın üstünde hafif de sallıyorum dizimde böylece uyuyor. bu da alışkanlık olacak galiba ama napim yoksa çok ağlıyor 😒
Fullmoon mimarsub oluyo malesef alışkanlık. Benmki iki aylıkken falan yatırınca kendi kendine uyuyodu. Bir iki derken alıştı şuan ayakta sallanmadan uyumuyo.
Dmla11 mimarsub canim be i. Kziin da oyleydi hr aksam resmen 8 den sonra cildiriyodu her aksam ayri cumhuriyet kuruduyoduk evin icinde battaniyeker kiraz cekikdekleri havkulr ne yapsak susturamiyoduk meme de bile kusmuyodu tisortmu siksan su ciktigi bilirim terden her gun ama hic es gecti yoktu 4 bucuk 5 aya dogru duzeliyo biz bide hamak besik aldik onun cok etkisi vardir salliyorz aglamiyo cok sukur bazn dusuyorum o da acaba o bu bebek benim kizimmiydi diye com zor gunlerdi