Merhaba benim bebeğim gerçekten çok alerjik ve egzamasıda var. Çoklu besin alerjiside. Hiç bir şey tüketmiyoruz neredeyse. 1 yaşına geldik fakat hala daha formül mama kullanıyoruz en çok. Teninde ki alerji azaldı fakat bazen pişik oluyor. Bi profa gidiyoruz. Bu konu da çok ban salmış biri. Pişiklerin tip 4 alerji olduğunu söyledi. O da bir çeşit alerji yani. Gerçi bizim durumumuzda çok umursamadık o da oluversin dedik. Ama bildiğim kadarıyla 24-72 saat arasında belirti gösteriyor. Ne kadar alerjiside olduğu önemli ama verdiğiniz miktarda çok önemli.