Biittercikolata Bizde 7 ay 3 günlüğüz ağlarken anne diye ağlıyor ara sıra , babayı görünce heyecanlanıyor , whatsaptan babasıyla görüntülü konuşuyor telefondan babasını görünce sevinç çığlıkları atıyor , yabancılardan korkmaya başladı 🥱 bir topu deliğe atabiliyor önce ben yapıyorum sonra o yapıyor (etkinlik zamanında yaptık) gösterdiğim bir nesneyi önce ben yapıyorum sonra kendisi kutunun içine atabiliyor , emekliyoruz , desteksiz oturuyoruz , emekleme pozisyonundan oturma pozisyonuna geçiyor ama şak diye değil , bizimki de kablo meraklısı , dede nerde baba nerde diyince o kişiye bakıyo ( belleğinde yer eden kişilere sadece ) müzik çalınca dans ediyor ayaklarını sallıyor ya da zıplamak istiyor zıplamak zıplamak zıplamak hep zıplamak 😂 ’o’harfini öğrenmiş evin içinde oooo diye dolaşıyor 👶alt iki dişimiz 5.5 aylıkken çıktı şimdi üst iki diş geliyor ve gerçekten aşırıııı huysuzzzzzzz😕😕😕 yemek yerken sinirlendiğinde ellerini yumruk yapıp bana dik dik bakıyo inşallah büyüyünce beni dövmez 😅😅