Slm güzel anneler 3 ay 10 günlük kızım gece 12 de gece uykusuna yatıyor sabah taa 6 da uyanıyor çok mu geç emmek için arada hiç uyanmıyor bu bir sorun mu sizce oğlum sürekli uyanırdı kardeşim bugün korkuttu aklıma takıldı midesi küçülür saat kur kaldır daha çok küçük bu süre çok uzun demişti oğlumda emzirmekten biktigim için bunda çok sevinmiştim böyle çok sık emmemesine şimdide vicdan yaptım aklım karıştı