BabyAsiia Kızlar merhaba. 2 aylık bebeğim var. Gün içinde sürekli uyumak istiyor. Uyumuyor yanlış anlaşılmasın. uykuya geçişte zorlanıyor ama sürekli sürekli uykulu. Sürekli uyumak istiyor. Bu normal bir süreç mi? Birde kendi kendine birden canı yanmış gibi ağlamaya başlıyor. Abartma, pimpiriklenme gibi yorumlar yapmazsanız sevinirim. İlk tecrübem.
MeryeminAnnsi BabyAsiia cani nasil isterse 🙊 valla ne zmn isterse ozaman uyuyodu hala da oyle bak bu saate ayakta
DalisMom BabyAsiia ben hep saat araligina dikkat ettim, ortalama 1 saat kadar sonra uyumasina gayret ettim, yumusak gecislerle saglamaya calistim, belki ise yarayabilir.. Duzen oturmasi zaten zor daha kucuk ama en azindan vaktinde uyumasi daha saglikli..
Esen3535 BabyAsiia benimki de tam 2 aylık gündüz zor uyuyor kucağıma alıp pispisliyorum ninni söylüyorum yumuşak sesle sonra dalınca hamagi var ona koyuyorum elim üzerinde biraz daha pispisliyorum sallıyorum uyuyor 1 saat sonunda bazen de emince göğsüme yatıyor sırtını sivazliyorun dalıyor emerken uyumuyor 0
Anne888 Benimde gün içinde uyuyor baya gece uyumuyor uyku sırasında bir ağlıyor canınyanmış gibi sormayın sanırım atak haftasındaymışız normalmiş🙄
BabyAsiia Anne888 gece uyuyor 🤦♀️ama gün içindede sürekli uykulu. Sürekli uyku ister mi bu dönemde bir bebek
Caglaseher Gaz sancısı olabilir. Genellikle geceleri yoklar. Çıkarttığınızı düşünseniz bile tekrar deneyin derim. Kolik bir bebek annesi olarak naçizane tavsiyemdir. Gündüz uykulu halleri de normal dış dünya ile hala bağlantıyı tam olarak kuramıyorlar gece gündüz farkını da ayrıt edemedikleri için bu şekilde oluyor. Ama rahat olun geçiyor 😌
BabyAsiia Caglaseher Gaz sancısı sürekli çektiğimiz bir sorun zaten. Çıkartıyor ama yinede ikiniyor zorlanıyor yavrum. Ama resmen gece gunduz sürekli uyumak istiyor. 5 dakika zeka kartlarını gösterip oyalıyorum sonra yine uyumak istiyor. Hiç bir aktivite yapamıyoruz ve bu kendimi kötü hissettiriyor. Yanlış yaptığım bisey mi var zeka gelisimini kötü yönde etkiliyor muyum hiç bir faydam yok mu diye düşünüp duruyorum.
Haticeyldrm BabyAsiia ya hu ister daha 2 aylık bebek 3 ,4aydan sonra dünyada olduğunu anlıyor hala anne karnında gibi endişe etmeyin ne kadar çok uyursa o kadar çabuk toparlanır sürekli abdestli emzirin okuyun Rabbim korusun yavrularımızı 🤲🏾
MeryeminAnnsi BabyAsiia uykulu oluyodu zor geciyodu falan hep kucağımdaydi. Genel olarak az uyuyo benim bebem hala ayakta 😢
Kumsal_20 Benim bebiş de 2 ay 19 günlük arada uykusundan ağlayarak uyanıyor sarılıp sakinleştiriyorum emziriyorum, konuşuyorum, evin içinde gezdiriyorum atak haftaları normal bir süreç merak etme canım ☺️
Caglaseher BabyAsiia Normal kendinizi üzmeyin. Geçiyor güneşli günler geliyor. Bol bol sarılın kucaklayın. Gündüz geceyi ayırmasına yardım edin. Gündüz hep aydınlık sesli ortamlar , gece hep loş sessiz sakin ortam hazırlayın. Gaz içinde biz maalesef meme hiç almadı mamasına kimyon ve rezene kaynatıp ekledik.
Kumsal_20 BabyAsiia evet ama gece gündüz ayrımını yapabildik biz gece daha uzun uyuyor gün içinde bir kaç saat uyanık kalıyor.
BabyAsiia simiyyy Ya uyumuyor işte 😅uyumak istiyor emziriyorum 10 dk uyuyor uyanıyor tekrar uyumak istiyor. Bu döngü bütün gün böyle. Meme düşkünlügünden kaynaklanıyor olabilir mi?
escmrk BabyAsiia benim kızımda 45 günlük öğleden beri doğru düzgün uyumadı o yüzden hep uykulu huysuz ne yapacağımı şaşırdım
BabyAsiia DalisMom yumuşak geçişlerden kastınız nedir? Ne yapıyorsunuz ve 1 saat nasıl oyalıyorsunuz?
DalisMom BabyAsiia alt degistirme, giydirme, askili oyuncaklar asiyodum, muzikli oyuncaklar, zeka kartlari gosteriyodum, diyelim ki yarim saat sonra uyucak yarim saat oyalamak yerine ilk gun 10-15 dk, sonraki gun 20-25 dk otelemek gibi olabilir
Esen3535 BabyAsiia memeden sonra gazını alsanız o sırada uyanır memeyle uyumamış olur hemde gazını çıkarmış olursunuz benimki Açken altını değiştirtmiyor mecburen emdikten sonra alıyorum uykusu bölünüyor mecbur tekrar uyutmaya çalışıyorum
BabyAsiia Caglaseher teşekkür ederim cevap verdiğiniz için. Ben mamada veriyorum. Ne kadar katıyorsunuz mamanin içine?