Aselbusraa Kızım 10 aylık bu aralar çok kulagonı kasıyor uykusunda aglıyor ne yapsam gecer dişleri çıkıyor ona baglıyorum ama üzülüyorum acı çekiyo yavrum
Annekus Aselbusraa evet ya dişlerden ya kulak iltihabı ama büyük ihtimalle diş diş direk kulaga vuruyo ne yapılır bilmiyorum zamana bırakmak en iyisi diş jelleri pek önerilmiyo cok agrısı oldugunu hissettiğinizde agrı kesici surup verebilirsiniz belki
Aslmra80 Aselbusraa çokta diş dönemine bağlama derim bir doktora götür çünkü bizde öyleydik dişine bağladım sonra kulak intihabi çıktı o yüzden mutlaka götürün
Daisygirll Aselbusraa zeytinyağına karanfil koyup buzdolapbında bekletin arada diş etine damağına sürün rahatlatır
Aselbusraa Gulsum20 evet kulagına bazen masaj yapıyorum ben o zaman sakinliyot uykusu varsa uykuya bile daldıgı oluyor
Aselbusraa Aslmra80 gerçekten mi başka belirti yokmuydu ateş falan yarın götüreyim o zaman inş değildir😪
Aslmra80 Aselbusraa hayır ateş yoktu . Benimki dokundurmuyordu kulağına dokunduğum an çok ağlıyordu elller sürekli kulakta kasıma vardı