Merhaba bebeğim bundan 10 gün önce idrae yoku enfeksiyonundan 1 hafta antibiyotik tedavisi için hastanede kaldı normalde 4 günse bir kaka yapan bebeğim hastayken günde 4 defa yapmaya başladı hastaneden çıktığımzda ilk 4 gün yine yapmadı ama onun sonrasında yine günde 3 veya 4 defa kaka yapmaya başladı ve emmek istemiyor aizce tekrarlama ihtimali Var mı aynı sorunu yaşayanlar var var mı ya da başından aynı hastalık geçenler bu arada bebeğim 3 aylık