Ipekada34 Beyzagunes emzirilmeye gerek yoktur doymustur kursagi genisliyodur yani midesi benim kızım çok hickirirdi kusardi kusmasi da zaten fazlalığı çıkarması anlamına geliyo canm 🙂
tekgamzelimm Beyzagunes bende hıçkırık emzirmeyle geçer diye biliyorum ve hep öyle yaptım kesiliyodu hıçkırıgi