edaninannesii merhaba güzel anne, uzun zamandır kullanmıyordum forumu, girer girmez safra kesesi görünce yazayım dedim. Ne bileyim boynuma borç hissediylrum😂
ben yeni doğum yapmıstım taşım olduğunu öğrendiğimde. 3 aylık bile anca vardı oğlum.
Ağrıları önceden vardı ama anlamamışım gaz sanıyodum☺️
3 aylıktı işte, sezeryan mı oldunuz bilmiyorım ama sezeryanın onda biri kadar bir ameliyat. Hatta daha hafif ondan.
korkmayın hiç. Safra kesesi taşı o kanala düşerken yarattığı ağrı var ya onun kadar sancılı hiç değil😂
sadece ameliyat sonrası çok işine yaracak bi bilgi vwrmek istiyorum. Ben de bir forumdan okumuştum. Yazandan allah razı olsun; şimdii bu ameliyat olunca, vucut henuz ameliyatı anlamadığından, yenilen şeyler sonrasında hemen safra kesesinin olduğu yer kasılıyor. Bu mide bulantısı ve kusma ve ağrı yapıyor.
ne yapacaksın??
Sana ye diye ameliyattan bikaç saat sonra gelen çorbayı öyle tek seferde içmeyeceksin.
hemşireler iç diyo, ama damdan düşeni damdan düşen anlar. İçme!
önce bir yudum al sadece, 15 dk bekle. Ağrın sızın bulantın olmazsa ki olur yine de ama olmazsa o zaman bir yudum daha iç. Eğer olursa meyve suyuna talim. Ama o da yudum -10dk-yudum.
Ben bunu okumuştum ve ilk üç ay neredeyse her şeyde aynı ek gıdaya yeni başlayan bebek gibi tadıp beklıyordum.
ilk ay yoğurt-süt-yemekler herşeyi yağsız tükettim vs.
Bunlar hayati öneme sahip olan şeyler maalesef doktorum söylememişti. Yanımda aynı odada yattığım bir abla vardı. Bi dikişte içti çorbayı gece boyu kustu ve ağrıdan öldü. Aman diyeyim🌹🌹
ikincisi de uzanarak uyuma 1 hafta.
Arkana yastıkları koy, dik uyu. Bu da ağrını minimuma indirir. Ben sezeryan sonrası da bu şekilde daha kolay iyileştim. ☺️
Soracakların varsa yanıtlarım seve seve♥️