aphrael benimde bebeğim 4 ay 19 günlük. 21 inde 1 ay olacak çalışmaya başlayalı. Benimde bebeğim kucağımda emerek uyuyor beni zorlamıyor o nedenle o isteyene kadar böyle devam edeceğim. Sonuçta emzirmek hayatımızın belirli anındaki en özel an❤️ Gün içinde de annem bakıyor, hafif ayağında sallayarak düzen oluşturmuş iki sallamaya hemen uykuya geçiyormuş. Hafif uyanır olduğunda sağdığım sütü veriyor tekrar uyuyormuş. O nedenle bebeğinizin huzurunu bozmayın bence maşallah gece de ne güzel uyuyor🧿 Benim bebeğim uyusada ben kıyamıyorum 4 saatte bir kaldırıyorum emzirmeye ❤️