Merhabalar
Çalışan bir anneyim.. Yakında calismaya baslayacagim. Bebegim memede uyumak istiyor.. Ben de uyku egitimi vermek konusunda kararsizim.. Bir tarafim diyor ki ne olacak zaten seni gunde saatlerce goremeyecek.. memede huzurlu huzurlu uyusu n. sütten gecen maddeler bebiste uyku yaptigina gore vucudunun bir bildigi var.. bir tarafimda uyku egitimi verenlerin bir bildigi var diyor.. özellikle calisan anneler siz naaptıniz? Bu arada bebegim gece uykusuna 7 bucukta gecer sabah 6.5-7 ye kadar uyur.. sadece gece 12de ruya ogunu yapiyorum.. gece surekli uyanmiyor yani..