Korkmayın Allah’ın izniyle bişi yoktur 9 ay anne karnında amniyo sıvı içerisinde kaldığı için tıkali olmasi normal doktor yok diyorsa için rahat olsun çünkü aynısı benimde başıma geldi ilk doğduğundan itibaren burnu tıkalıydı ve bildiğin genç bı insan gibi horluyo gibiydi kaç kere gösterdim doktora ciğerleri iyi solunum sıkıntısı yok dediler doğduğundan beri serum fizyolojik kullanıyorum ve burnunu çekiyorum o şekilde rahatliyo zaten tıkali olmasa da temizlenmesi gerekir serumla bilginiz olsun doktorunuza da danışın tabii sağlıklı günler dilerim yavrucaklara🤲