Larenmerve merhabalar ben doğum yaptım gün bizde kızımla kan uyuşmazlığı çıktı benimki 0Rh+Kızım Brh + sarılık ise çok azdı bizde hatta bu bebekte sorun olmaz 2. De sorun olur düşün vs dediler bunun tedavisi varmı yada bilginiz varmı o gün içinde bunu duyunca ne yapacagımı bilemedim ve sormayı unuttum 🥲