merhabalar benim 2 ci hamileligim size birsey danışmak fikir almak istiyorum . ilk kizimda kapi susu yastik fln yaptirmistim masa fln hazirlamistim yatak flnda yapilmisti .2 cidede çikolata ve yastik yaptirmak istiyorum sadece kapi susu flan istemiyorum yastikta ilerde buyuyunce hatira olarak vermek istiyorum ilk kizkmdada sakliyorum sizce nasil bi fikir çikolata ve yastik sadece yaptirsam sus olarak olurmu?😊