Nur_4 benim oğlum taburcu olduktan 10 gün sonra oldu, küçücüktü. Ama inanın çok kolay oluyor. Ameliyattan sonra narkozu atması zor sadece. Ama sonrasında hiç ağrı sızı yaşamadı. 1 hafta yıkanması yasaktı. Zaten küçücük kesiyorlar. Hiç bir sorun olmuyor dert etmeyin. Ben çok ağlamıştım, sütüm azalmıştı. Sonra çok pişman oldum. Benim yaptığımı siz yapmayın, üzülmeyin nolur. Çok geçmiş olsun🙏