Eylems1 konunun uzmanı değilim ama bu gidişata şimdi bir çeki düzen vermezseniz büyüdükçe daha zor olacak. Aklı erdikçe sizsiz hiç bir şey yapmak istemeyecek, kreşe başlarken zorluk çekeceksiniz. Bence yarım saat bi saat babasına veya destek olan anneniz filan varsa ona bırakıp hava alın. Yavaş yavaş alışsın anne gidebilir ama her zaman geri döner. Anlamasa bile mutlaka konuşun, anlayacak. İki bebeğini de doğduğu aydan itibaren ara ara bırakan bir anne olarak yazıyorum bu şekilde her şey daha kolay ve daha güzel.