Bebeğim 2 ay 10 günlük doğduğundan beri kustuğu için çok düz şekilde yatıramadım şuan kafasının arkası uzun duruyo kafa yastığı da aldım ama onda bile dönüyo yanlarına destek koyuyorum uzun süre durmuyo kucağa da alışkın bi bebek düzelir mi bu saatten sonra acaba geç mi kaldım çok uzun oldu lafası arkaya doğru canımı sıkıyo aynı sorunu yaşayan varmı acaba 😓